„CFMOTO“ yra Kinijos žaidėjas šios technikos rinkoje, tačiau pačioje šalyje keturračių parduodama itin mažai. Atrodytų, kad didžiulis Kinijos gyventojų skaičius gamintojui būtų tikra aukso kasykla, tačiau neįprastai griežti šalies įstatymai draudžia keturračių eismą bendrojo naudojimo keliuose. Taigi keturračius kinai čia perka tik sportui ar pramogai uždarose teritorijose, todėl pardavimai šalyje yra itin maži. Į kitus žemynus „CFMOTO“ ėjo drąsiai ir gerokai supurtė ATV, UTV ir SSV rinką, pasiūlydami kiek palankesnę kainą nei kiti gamintojai. Tiesa, kinams reikėjo įrodyti, kad jų kuriama technika išties aukšto ir standartus atitinkančio lygio bei patvarumo, nes į šios šalies gamintojus pirkėjai dar ilgai žiūrėjo kiek įtariai.


„CFMOTO“ buvo tas gamintojas, kuris į kūrimo procesą įtraukė nemažai inžinierių bei dizainerių iš kitų šalių. Žinoma, patirties teko semtis iš konkurentų. Sakysite, jog kinai viską kopijuoja? Taip, gamykloje analizuojami kiti rinkos žaidėjai, tačiau tai nė iš tolo nepanašu į „copy-paste“ režimą. Žvalgytis, ką daro ir ką kuria konkurentai – įprasta praktika daugelyje rinkų. „Nei vienas gamintojas nėra iki galo tobulas kaip ir „CFMOTO“, tačiau gamyklai rūpi, kas bus po to, kai keturratis iš jos išvažiuos. Jie rūpinasi popardaviminiu servisu, užtikrina atnaujinimų ir detalių tiekimą, nuolat ieško patikimiausių tiekėjų savo gamyboje naudojamoms detalėms.

Susikurkite „VmMoto“ paskyrą

Jau turite paskyrą?
Prisijunkite Arba Atstatyti slaptažodį