Eksploatacinių medžiagų keitimas


Visi keturračiai yra transporto priemonės naudojančios padidintą apkrovą. Jų dažnas intensyvus naudojimas, reikalauja reguliarios jų prižiūros. Profesinio patikrinimo metu turite atkreipti dėmesį į visus komponentus ir dalis, nes jų tinkamumas naudoti tiesiogiai veikia kelionės saugumą. Taip pat bus naudinga pakeisti keturračių eksploatacines medžiagas - alyvas, filtrus, reguliavimo vožtuvus ir variatoriaus diržus. Šiam reikalui reikalingų įrankių galite įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje. Mes taip pat siūlome prieinamą kainą visų tipų keturračių detalems ir atsarginėms dalims. Pristatymas visoje Lietuvoje ar atsięmimas Vilnuje . Produktų katalogas nuolat atnaujinamas naujais produktais, o patyrusių konsultantų pagalba pades pasirenkant prekes reikalingas remontui.

Vožtuvų reguliavimas



Vožtuvai taip pat yra eksploatacinės medžiagos. Jų reguliavimas yra svarbi procedūra, kai transporto priemone naudojama intensyviai. Paprastai pirmasis pakeitimas reikalingas nuvažiavus 1000 kilometrų, tačiau būtina patikrinti vožtuvų tarpą nuvažiavus 300-350 km. Nesilaikant šio patarimo, gali išsitempti ir sutrikti vožtuvo tarpai, nes prie to prisideda nuolatiniai šildymo ir aušinimo ciklai. Norėdami išvengti vožtuvo plokščių pažeidimo, darbinio mechanizmo pablogėjimo ir vožtuvo perdegimo, atidžiai apsvarstykite šią patikrinimo procedūrą. Vožtuvus galite reguliuoti patys arba specializuotoje dirbtuvėse.

Pirmuoju atveju variklį galima reguliuokiti kai jis atšales:


- pirmiausia turite nuimti vožtuvo dangtį, pakėlę transporto priemonę gerve ir ištuštinę cilindro galvutės alyvos vonelę (kartais reikės išmontuoti plastikinį kuro bako pamušalą);

- atsukite dangtelį arba cilindro galvutės langelį, nuimkite tarpiklio likučius nuo dangtelio, įdėkite cilindrą viršutiniame suspaudimo eigos negyvame centre (atsukite žvakę ir pasukite alkūninį veleną ranka);

- patikrinkite laisvumą naudodamiesi specialiais įrankiais arba manometru, palyginkite su savo keturračio modelio norma;

- jei yra neatitikimų, atlikite reguliavimą - atsukite valdymo veržlę ir varžtą, priveržkite iki reikiamos padėties;

- įdėkite pašalintus elementus į vietą.

Po sureguliavimo būtina patikrinti variklio veikimą - aiškus ir garsūs smūgiai turėtų įspėti apie neteisingą reguliavimą. Jei abejojate, ar galite tai padaryti patys, kreipkitės į profesionalias dirbtuves. Po procedūros nerekomenduojama keturračio stipriai perkrauti .

Oro filtro keitimas


Šis elementas yra svarbus veikiant keturračiui, nes pro jį praeina deguonis, kuris maišosi su karbiuratoriuje esančiu benzinu. Šis mišinys patenka į variklio degimo kamerą – transporto priemonė juda. Jei filtras užsikimšęs, į kameras patenka mažiau oro, padidėja benzino kiekis kuro mišinyje ir padidėja jo suvartojimas. Esant mažiems apsisukimams, galia pradeda mažeti, degimo kameroje susidaro anglies nuosėdos ir palaipsniui karbiuratorius gali sugesti.

Filtrą galima užkimšti įprastomis dulkėmis, kurios patenka į jį aktyviai judant kaimo keliais. Po 500 km važiavimo reikia pakeisti filtrą. Geriau tai daryti dažniau - juk variklis veiks geriau dažniau jį keičiant. Po kiekvienos kelionės turite patikrinti filtrą, jei reikia, jį išvalyti ar pakeisti savarankiškai, arba naudotis aptarnavimo specialistų paslaugomis.

Standartinis filtras pagamintas iš porolono, įmirkyto specialiu skysčiu. Taip pat yra sauso popieriaus filtrų, kuriuos galima prapūsti oru arba tiesiog išmesti ir pakeisti naujais. Valydami poroloninį filtrą, turite jį nuplauti, kruopščiai pašalinti nešvarumus korpuso viduje ir išorėje. Tam naudojami specialūs skysčiai, benzinas ir dvitaktė arba transmisinė alyva, arba vanduo su milteliais ir indų plovikliu. Filtrą reikia pakeisti, kai aptinkami nešvarumai, plyšimai, skilimas ir pagrindo džiūvimas.

Duslintuvo valymas



Tokios procedūros indikacija yra variklio galios rodiklių sumažėjimas, ankstesnės dinamikos praradimas, staigus degalų sąnaudų padidėjimas. Stiprūs suodžiai yra keturračių su dvitakčiais varikliais problema, tačiau laikui bėgant į tai linkę ir keturtakčiai varikliai. Viduje susikaupę suodžiai, garai ir rūdys laikui bėgant atsilupa nuo sienų ir gali apsunkinti arba visiškai užblokuoti išmetamąsias dujas.

Norėdami išspręsti šia problemą, turite išvalyti duslintuvą. Labai užsikimšusias dalis geriau atiduoti profesionalams, nes gali tekti net pjauti korpusą. Lengvai užsikimšiusiius duslintuvus galite bandyti patys išsivalyti. Valymui galite naudoti kabelį su raukšliuotu galu , su improvizuotomis priemonėmis, tokiomis kaip namų buities valykliai ar specialiomis cheminėmis medžiagomis ar dujų degikliu.

Variatoriaus diržo keitimas



Ši procedūra nepriklauso nuo nuvažiuoto atstumo. Diržą būtina pakeisti prie tokiu indikacijų, kuriios paaiškinamos važiavimo stiliumi, pasirinktu kelionės maršrutu, paties diržo kokybe ir vairuotojo patirtimi. Dalis turi būti pakeista, jei važiuojant nedideliu greičiu pastebimas slydimas, deginamos gumos kvapas, variatoriaus dūmai, staigus maksimalaus greičio sumažėjimas arba negalėjimas judėti spaudžiant akseleratoriaus pedalą.

Pavaros variatoriaus diržas yra po plastikiniu laipteliu. Galite jį pakeisti patys arba kreiptis pagalbos į specialistus. Jei diržas yra nepažeistas, turite patikrinti jo darbinį paviršių ir skriemulius, ar nėra skaldų, deformacijų, mechaninių pažeidimų. Jei jų nėra, geriau išvalykite visas dalis nuo nešvarumų ir įstatykite atgal. Jei jis pažeistas, geriau jį pakeisti. Jei tai darote patys, svarbu teisingai sumontuoti diržą - tam atkreipkite dėmesį į krypties rodyklę ar raides.

Techninių skysčių keitimas



Tai būtina bet kuriai transporto priemonei, įskaitant keturračius, sniego motociklus ir motociklus . Šie skysčiai apima variklio alyvą, aušinimo skystį (antifrizą), stabdžių skystį trinkelėse ir kitus, kurie priklauso nuo transporto priemonės įrangos.

Variklio ir visos mašinos veikimas priklauso nuo jų būklės, todėl juos teks keisti atsižve;gus į užterštumą. Be to, nuvažiuotas atstumas turi įtakos keitimo dažnumui - kuo daugiau, tuo trumpesnis pakeitimo laikas. Taip pat gali tekti keisti skysčius staigiai jiems sumažėjus, dėl kurio periodiškai būtina stebėti jų tūrį.

Pripildydami taip pat turite patikrinti likusio skysčio kokybę, nes jei jis netinkamas naudoti, darbas bus sutrikdytas. Jūs visada turite papildyti skysti iki maksimalios ribos - tai sakoma priežiūros instrukcijose.

Žvakių keitimas



Dar viena eksploatacinė medžiaga, kuri, kaip ir variatoriaus diržas, visada turėtų būti po ranka. Juk labai nešvarūs, šlapi ar dulkėti pėdsakai lems, kad žvakės užsikimš arba sušlaps, ir tai bus, jei ne neįmanoma, bet tikrai sunku užvesti variklį. Periodiškai atidarykite žvakes, kad pašalintumėte anglies nuosėdas, ir stebėkite aplink centrinį elektrodą esančios izoliacijos spalvą. Jei ji yra šviesiai ruda, tada viskas gerai. Priešingu atveju, kaip ir stiprios erozijos atveju, nesugebėjimas pašalinti anglies nuosėdas ir kitas nuosėdas, reikes pakeisti žvakę pačiam ar patikėti šį procesą specialistams.

Susikurkite „VmMoto“ paskyrą

Jau turite paskyrą?
Prisijunkite Arba Atstatyti slaptažodį